בלוג

איך ניתן לשקם שיער פגום?

שיער פגום הוא ברוב המקרים פועל יוצא של תחזוקה והיגיינה לקויה בכל הנוגע לשמירה על בריאות השיער ועור הקרקפת, כאשר בין הסיבות הנפוצות להופעת שיער פגום תוכלו למצוא: חשיפה ממושכת של השיער לשמש, שימוש תדיר במייבשי שיער, שימוש תדיר במוצרי שיער שונים המכילים מלחים וכימיקלים ובעיקר שמפו לחפיפה, ביצוע פן על שיער רטוב או לח, הבהרות שיער תדירות, שימוש בצבעי שיער שאינם מותאמים לסוג השיער וסוגי החלקות שיער מסוימים. חשוב לציין ששיער פגום עלול להיווצר לאורך זמן עקב תחזוקה והיגיינה לקויה, ובמקרים מסוימים, כתוצאה מטיפול יחיד שאינו תואם לסוג השיער. בשני המקרים, המעטפת החיצונית של השיער נפגעת והדבר גורם לאובדן לחות ונפח, אובדן פיגמנטים ושומן חיוני המצוי על גבי השיער ואובדן גמישות.

 

שיקום שיער פגום – כיצד?

שיקום שיער פגום הוא תהליך מתמשך המחייב אתכם להימנע מכל הסיבות אשר הובילו מלכתחילה להימצאותו של שיער פגום, בין אם מדובר בשימוש תדיר במייבשי שיער ופנים ובין אם מדובר בצביעה תדירה של השיער בחומרי צבע שאינם מתאימים לסוג השיער. מעבר לכך, קיימת חשיבות רבה לשימוש קבוע ויומיומי במוצרי ותכשירי שיער מטפחים המספקים חומרי הזנה לשכבה הפנימית של השיער הנותרת חשופה לנוכח הפגיעה בשכבה החיצונית של השיער. כמו כן, לאורך כל תקופת שיקום השעיר הפגום, חשוב ומומלץ להימנע מטיפולי שיער כימיים המחלישים את השיער וגורמים לנזק נוסף לשכבה החיצונית של השיער.

מוצרים מומלצים לשיקום שיער פגום

בין יתר המוצרים המומלצים לשיקום שיער פגום תוכלו למצוא: קרם לחות לשיער המספק לחות מיידית לשיער היבש, שמפו ללא מלחים למטרות חפיפה יומימיות, מסכה לשיער פגום ומוצרי סרום לשיער פגום. שימוש תדיר וקבוע במוצרים כגון אלו, יסייעו גם לכם לשקם את השיער אשר ניזוק מסיבות כאלו ואחרות ויאפשר לכם לאורך זמן לטפח את השיער ולהקנות לו את המראה הנכון והמטופח.

שימו לב- שימוש במוצרי סרום לשיער כאלו ואחרים חייב להיות מלווה במוצרי מסכה לשיער, וזאת לנוכח העובדה שהסרום לשיער מהווה טיפול משלים למסכת שיער, כאשר השימוש בסרום שומר על הויטמינים החיוניים והלחות המצויה במסכה ובכך הם נותרים על השיער לאורך כל היום. בנוסף, השימוש במוצרי סרום לשיער מונע קצוות מפוצלים בשיער, מעניק ברק לשיער ושומר על הגמישות של השיער לאורך זמן.

מעבר לכל אלו, חשוב להקפיד על פעולות יומיומיות של שימוש בשמפו ומרכך ללא מלחים ועל ייבוש השיער באמצעות מגבת. למידע נוסף על מוצרי שיער לשיקום שיער פגום לחצו כאן

21 thoughts on “איך ניתן לשקם שיער פגום?

  1. This website offers a unique perspective on these subjects. I like the way you present information.

  2. פינגבאק: how to buy generic viagra
  3. פינגבאק: fast essay writing service
  4. פינגבאק: need help writing a essay
  5. פינגבאק: buy cheap essays
  6. פינגבאק: mba essay editing service
  7. פינגבאק: essaywriting service
  8. פינגבאק: quality custom essays
  9. פינגבאק: essay writing services usa
  10. פינגבאק: custom rx pharmacy kuna
  11. boostaro הגיב:

    It is very comforting to see that others are suffering from the same problem as you, wow!

  12. sight care הגיב:

    Thank you so much!

  13. primal grow הגיב:

    It is very comforting to see that others are suffering from the same problem as you, wow!

  14. It is very comforting to see that others are suffering from the same problem as you, wow!

  15. פינגבאק: gabapentin bruxism
  16. פינגבאק: bactrim fluimucil
  17. פינגבאק: flagyl halbwertszeit

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *